CROSS TRAINING

Έντονη κυκλική, λειτουργική προπόνηση σε σταθμούς, με εναλλαγές στην ένταση, τη μεθοδολογία και το ασκησιολόγιο,εμπλέκοντας διαφορετικές µυϊκές οµάδες. Με αυτόν τον τρόπο µπορείς να διορθώσεις ανισορροπίες και να δυναµώσεις το σώμα σου συνολικά.

Η λειτουργική ή αλλιώς, πολυπλευρική προπόνηση περιλαμβάνει ασκήσεις που ενεργοποιούν το σώμα στο σύνολό του, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο τεράστιες απαιτήσεις σε θερμιδική κατανάλωση, αλλά και γυμνάζοντας το σώμα άκρως αποτελεσματικά και εξολοκλήρου.

Τέτοιες ασκήσεις είναι παραδείγματος χάρη οι έλξεις, το τρέξιμο, τα καθίσματα , σκαρφαλώματα, άλματα, ανεβάσματα σε σκαλοπάτια, push ups κ.ο.κ.

Με αυτόν τον εναλλακτικό τρόπο η εκγύμναση πλησιάζει περισσότερο από ποτέ την φυσική δραστηριότητα του ανθρώπινου σώματος στη καθημερινότητα, καθιστώντας το άκρως αποτελεσματικό.

SHARE